M.E.Doc (My Electronic Document) – програма №1 в Україні для роботи з електронними документами. Завдяки M.E.Doc звітність та ведення документообігу з клієнтами реалізовано в одній програмі. І Вам не потрібно окремо встановлювати програмне забезпечення для створення та подання звітів та системи електронного документообігу – M.E.Doc має всі необхідні функції для обміну документами:
• з контрагентами – обмін актами, договорами, рахунками, податковими накладними та іншими юридично значущими документами;
• із контролюючими органами – подання звітності, реєстрація податкових, видаткових накладних та розрахунків коригувань до них, товарно-транспортних накладних тощо.
Програма для документообігу M.E.Doc - провідний український програмний продукт, в якому реалізовано можливості не лише для створення документів та підписання засобами ЕЦП, але й для передачі документів із можливістю погодження або відхилення. Отже, можна сказати, що M.E.Doc - програма електронного документообігу повного циклу.
Завдяки M.E.Doc обмін документами стає простим та швидким. Юридичної сили документам надає ЕЦП, а їхню захищену та надійну передачу із цієї системи документообігу забезпечує платформа для обміну електронними документами ПТАХ. Ця розробка дозволяє здійснювати миттєвий обмін без використання електронної пошти та виключає можливість отримання та розшифрування інформації третіми особами.
Формування, подання звітів до контролюючих органів. Реєстрація ПН, РК.
Обмін електронними документами з контрагентами.
Облік персоналу та нарахування заробітної плати
Консолідація інформації компаній з розгалуженою структурою
Програма документообігу M.E.Doc, придбати онлайн яку можна безпосередньо на цій сторінці, має також додаткові модулі. Вони призначені, зокрема, для автоматизації процесів нарахування заробітної плати та консолідації звітності підприємств з розгалуженою структурою. Більше інформації про M.E.Doc, ціна на додаткові модулі та демо-версія програми – на сайті програмного забезпечення.